Usługowy Zakład Kowalski jest autoryzowanym Partnerem Handlowym firmy Nice Polska.

Firma Nice Polska istnieje na polskim rynku od 1996 roku i w tym czasie zdobyła pozycję największego dystrybutora automatyki do bram i rolet. Nice dostarcza pełen asortyment automatów począwszy od automatyki do bram wjazdowych, garażowych, szlabanów ze sterowaniem radiowym po automatykę osłonową - siłowniki do rolet okiennych oraz markiz. "Nice ułatwia życie" - to hasło i jednocześnie misja firmy. Produkty Nice zapewniają użytkownikowi bezpieczeństwo i większy komfort a to, co je wyróżnia to wyjątkowa elegancja, nowoczesne wzornictwo i niezawodność. Z firmą współpracuje ponad 1000 Partnerów Handlowych na terenie całego kraju.

Nice Polska już od dawna jest stale obecna w gronie najlepszych na rynku polskich przedsiębiorstw, działających zgodnie z najwyższymi standardami biznesowymi, etycznymi i jakościowymi, czego potwierdzeniem są liczne certyfikaty i nagrody, m.in. certyfikat systemu zarządzania jakością zgodny z ISO, pięciokrotne wyróżnienie Solidna Firma czy też stała obecność w rankingu Gazel Biznesu. Nice otrzymał prestiżowy tytuł "LIDER RYNKU - Najlepsza w Polsce firma w zakresie dystrybucji automatyki do bram i rolet" potwierdzając w ten sposób silną pozycję w branży i umacniając swoją zdecydowaną przewagę konkurencyjną.

Regulamin sklepu

Formy płatności i wysyłka

Płatności za zamówione w sklepie produkty można dokonać na dwa sposoby:

  • za pobraniem pocztowym - za zakupiony towar Klient płaci na poczcie lub u listonosza przy odbiorze przesyłki
  • przelewem na konto - Klient płaci po złożeniu zamówienia. Numer konta przysyłamy w e-mailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana dopiero, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. O wysłaniu paczki informujemy osobnym e-mailem
  • Wybierając przedpłatę - proszę się upewnić o dostępności towaru
Towar zamówiony w sklepie wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub na życzenie firmą spedycyjną (opłata według cennika spedytora). Produkty zamówione w sklepie dostarczone zostaną niezwłocznie do Klienta, jednak nie później niż 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W razie zaistnienia trudności w realizacji zamówienia Usługowy Zakład Kowalski podejmie próbę kontaktu z zamawiającym w celu omówienia szczegółów (prosimy o podanie numeru telefonu w zamówieniu).

Do wartości zamówienia zostanie doliczony koszt przesyłki, a w przypadku płatności za pobraniem pocztowym należy doliczyć koszty pobrania.

Zwroty

Kupujący mogą zrezygnować z zamówionego w sklepie produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia. Sklep gwarantuje zwrot wartości zamówionego produktu przekazem pocztowym lub przelewem na konto klienta. Zwrot jest możliwy pod warunkiem, że produkt nie został w żaden sposób uszkodzony, nie był używany, został przekazany w oryginalnym opakowaniu. Zwracane produkty należy przesłać przesyłką pocztową wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną na adres:

Usługowy Zakład Kowalski Ludwik Molcan, Sianożęty, Malechowska 12, 78-111 Ustronie Morskie

Wraz ze zwracanym produktem należy przekazać dowód zakupu oraz podać numer konta bankowego lub adres, na który mają zostać przekazane pieniądze. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. Koszty dostawy oraz odesłania zamówionego towaru nie podlegają zwrotowi.

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. Zostaną umieszczone w komputerowej bazie danych Sklepu i wykorzystane jedynie dla celów niezbędnych do realizacji zamówienia. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. W tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub pocztą elektroniczną ze stosownym żądaniem. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem - telefon 094 35-15-626 e-mail: biuro@molcan.com.pl